Så jävla trött
En sak jag kom att tänka på alldeles nyss Här har det inte funnits kvalitet på ett halvsekel minst Okey, vissa droppar bra, kammel, crew och trikk Men andra kör punches som jag nu kan utantill Några tror dom kan skriva fint och vill va djupa De sitter i timmar och skriver texter som är så himla usla Men jag tröttar fortast på dom som skriver storytelling Snackar om att de tar droger, men de går på välling För bara en ettåring kan skriva så förbannat kasst För deras texter saknar substans och sammanhang "johan var mobbad i skolan" är det det bästa du kan Kan du ens skriva texten så att han verkar utsatt? För storytelling är en konst i sig om man kan den Men du utvecklas inte, du har varit halvdan jämt Jag har inget emot folk som blir bättre på sin sak Men du har hållit på i ett hallår, det blir sorgligt snart "Vad är en punch?" "Jo det är typ bra som en bh" Nej, det är bränd som nero, för er som inte vet Är det en romersk kejsare och ett dataprogram Nu när ni sett det se till att ni inte skriver det "50cent är cool" "Ja, jag vill vara som han"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|