I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ToTTen - Du Var Mitt Allt

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-03-05 21:33

ToTTen - Du Var Mitt Allt

Min första låttext kommer här då. Ni kan väl skriva lite vad ni tycker om den.


Du Var Mitt Allt

Vers: 1
Tänker på dig varje dag,hela tiden & det gör mig så fast/
Alla år vi hade tillsammans,det bästa av allt,nu är mitt liv kasst/
Vill bläddra tiden tillbaks,vill krama dig,säga hur mycket jag älskar dig/
Kmr aldrig glömma dig,våra glada tider & fina minnen,du är alltid hos mig/
Alla månader,har nästan gått ett år sen du försvann,jag fattar det inte än/
Allt känns som en dröm,men så vaknar man upp & inser,vad mkt man har saknat & tänkt/
Ber varje dag,att du ska komma tillbaks,vill ju ha dig här hos mig/
Leva utan dig kmr bli svårt,men kämpa ska jag göra för dig,jag vet hur mkt jag betyder för dig/
Fattar inte hur det gick till,allt gick så snabbt men ändå så sakta/
Kämpa det gör jag,försöker iaf varje dag,måste snart vakna upp & inse fakta/
Fakta som är svår att godkänna, fakta som är grå och fakta som blir sår/
Livet går vidare,och när mitt liv är slut kmr vi träffas,det kanske dröjer många år/
Det är så mycket jag vill säga,men det är svårt,ist blir mina ord till en sång/
Nu känns det mest som jag svävar i dimma,vet snart inte ut eller in,fattar mer eller mindre noll/
Det är så mkt i mitt liv som har förändrats,& mycket nytt som har hänt/
Det är trycket som har blivit hårdare & mina ögon,det är dom som bränns/

Reff:
Vet inte vad jag ska göra,allt är bara svart/
Du finns inte här hos mig,du som var mitt allt/
Dagarna går sakta utan dig i min närhet/
Vi hade bra relation,äkta mor & dotter kärlek/

Vers:2
Tänker på dig, fäller en tår,det skulle vart du & jag mot världen,men det blev inte så/
Du blev i stället min skyddsängel,hoppas och tror att du kmr följa med mig vart jag än går/
Jag känner att du finns här,även fast jag inte kan se dig Du finns i min själ,nu & för alltid/
Det kanske var dumt av mig att tro.Men jag trodde att det skulle vara du & jag i all framtid/
Ligger vaken på nätterna,tänker på dig.Det enda jag önskar är att du ska vara här!/
Känns som att gud straffar mig!Men jag vet inte för vad!Han tog bara dig ifrån mig & nu så är du där/
Medans jag är kvar här på jorden,skulle göra allt för att du igen skulle vara här/
Finns många personer som stöttar och tröstar,men ingen av dom är som dig.Ingen kan ta din plats i mitt hjärta/
Kmr ihåg den dagen allt hände.Mycket tårar föll ner på våra kinder då,shiit vilken smärta/
Många ser mig som glad,men det är det minsta jag är,ingen av dagarna har inte vart spec lätta/
Tack till alla som finns där för mig,även if jag ibland är sur hoppas jag att ni vet att det inte är ert fel/
Detta är vad jag känner,allt detta är sant!Sanna känslor och tankar,och inte ett spel/
Nu är du där på molnen,min älskade ängel,du kommer alltid tillhöra mig/
Mamma,jag glömmer dig aldrig!Jag är glad för våra dagar vi ändå fick.Jag älskar dig!/

Reff:
Vet inte vad jag ska göra,allt är bara svart/
Du finns inte här hos mig,du som var mitt allt/
Dagarna går sakta utan dig i min närhet/
Vi hade bra relation,äkta mor & dotter kärlek/





Peace.