Rain - Faller genom livet.txt
Jag tog det första klivet för att falla genom livet i desperata försök att omfamna tiden jag förblev klar i sinnet men tiden försvann har bilder kvar i minnet men stigen försvann Finns inga platser kvar för mig att se idag Allting som jag haft är det enda jag har kvar Jag söker inga svar jag vill att du ska ta min hand För jag faller genom livet och fastnar bara ibland Själen blir tvetydig när passagerna blir trängre och världen blir besvärlig när man slits ännu närme Man förstår ingenting ja då man bara faller När allting suddas ut och man minns inga psalmer Man får minnen på rutin medan insidan skriker man vill bara stanna tiden och se när dagen tiger För jag faller genom livet och fastnar bara ibland Hänger löst ovetande och saknar en famn Där man kan känna glädje och bevittna äkta kärlek på denna plats där man säger att man fann denna världen I all dess härliget men skuggorna finns kvar under mina ögon och präglar mina dar Vi lär oss gå förstå och sen så hoppar vi och hoppas att det är nåt fint som vi faller till istället för att titta runt och göra vad vi kan vi ser aldrig vilka änglar som släpper vår hand Jag tog det första klivet för att falla genom livet.. släpper taget om mig själv och faller sen fritt söker inom mig själv för att finna vad är mitt När jag var glad sist det kan jag inte minnas Bara blundar för mig själv och tänker jag vill inte finnas Bara inifrån mig själv så vet jag vad jag vill För där finns inga frågor som ingen har nå svar till vill inte vara svag eller överge min själ jag lever enbart för att jag kan se min väg de som sett min värld ja dom finns inte längre När tiderna blir sämre så har jag inga vänner stänger in mig själv och vill veta vad är fel tills jag förstår mig själv och vill inte vara med så jag faller längre ner och ingenting stämmer när jag slår i botten gissar jag att inget händer Nu skakar mina händer ja vet att jag inte kan se vilka änglar som släpper min hand Jag tog det första klivet för att falla genom livet.. x2 Finns redan som Audio för intresserade
facebook.com/idiomatisk - fan page
|