Joto o Andich - Avesta och Malmö
Joto Jag bor i Avesta som ligger i Dalarnas län, det som ligger i Sverige som ligger i.. Hört talas om världen? Det är bara en sägen.. Men det är så att här i Avesta gör vi som i Storbritanien vi bara pratar om vädret! Dess underbara affärer kommer alltid väl till hands, på coop sa jag "Avesta i hjärtat" och fick en hjärtinfarkt. Spela roll vilken plats i landet, Vi är alltid lika vassa. Men jag äger Avesta och hanskas med kunder som ICA-kassar. Avesta är ingen stor stad. Och ni får passa era ordval! För lyckas ni få mig att se rött så blir det blodbad! Detta kan ni få: creds för att ni valde Avesta framför Allingsås! Jag älskar Myntet för den där dagen som vi två såg Bambi 2. 90 procent av folket här är fyllon eller märkesbögar, JL-nördar eller pundare som är ständig jättehöga! Här började mitt vänsteröga att skela! Här börja jag spela jag lärde mig böja på bena så minnena göra Avesta älskvärt! Andich Jag bor i Malmö stad, nu blev det jag som frös stunden Känner mig så jävla tuff när jag går mot röd gubbe åker till Triangeln och snattar allt i alla affärer slår till dig med handen om du ens nämner andra städer folk kommer från stockholm och blir kallad för Noll-Åtta säljer du horor från Göteborg mannen du e redan bojkottad pratar jag med gröt i munnen eller har du problem med hörseln? jag battlar senila tanter på stan och barn med glass o strössel Drar hem och käkar upp morsans allt för goda pantofflar och drar kanske in på Whoa och battlar småglin om man orkar Tar bussen till Gustav och sen tillbaka hem till Bellevue Jag dissar flumm-barn rakt av med vad de kallar "svennebeat" Folk rånar andra folk så jävla mycket nere vid ICA nu springer securitas runt och ritar upp planer med krita du kanske ser mig käka på McDonalds eller Burger King Eller droppar fåniga rader för jag fattar fan ingenting, sing..! Komentera gärna :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|