OneStepHigher - Värt Att Läsa
Plastsoldat: Bjuder på läderkalsonger & slag från fjäderbatongen & mitt crew rånar rånare som rånar värdetransporter 1kg! Man kan ha kul med tjack men det duger knappt för tillfället kan jag bara torka mig med en tusen lapp tar taxi till skolan för vem fan orkar glida i skolbussen och klart ni slickar min röv.. jag är ju rikast i forumet Tar en fem hundring till rizzla och en tjuga som rotch och Plastsoldat bjuder på spliffar till alla fula på whoa Tar över allt och alla, Och så snart är alla sedlar mina vi i OneStepHigher vi tar från dom rika.. och delar lika Fuck utbildningar, jag har ingen jag har aldrig haft nån inte överklass men för mig har pengar aldrig vart nått OneStepHigher.. och vi har till en vana att handla dyrt så Propps till alla sedelbuntar och.. FUCK ALLA MYNT! Plastsoldat, och alla ni vet att jag är rikast i Mariestad skriver feta texter och att jag käkar Big Mc varje dag.. Illuminati My cash outfills fort knox, sinking priceless yacht-docks, my digits breaks code-locks, iv'e got an island of pork-chops crush the bottle so the cork-pops, outplay the system with coke-stocks, iv'e got coke-rocks like corn-crops, stashing weed in stored slots, my weed's made of warlocks, i could afford the lords-mom, Got davincci's code in golden door knobs, im rolling rich with rims on chrome-socks, il get royal blowjobs, im funky and cold like tone loc, my black cards make kings choke-cocks, i could whistle and big bens clock-stops, 7thSense: min crew pushar Giovanni 22 tums fälgar på våra Yukon-truckar vi har fullblodshundar som äter allt från barn till smultronsbuskar nu är det simpel fakta, jag tjänar mycket mer än Dieter Hamann bär alltid en en pimpad silkesjacka, silverkantad med illersvansar för skojs skull köper vi ditt liv med en väldigt tjock sedelbunt För vi styr underjorden med ett JÄRNGREPP, som MF Doom om ni slutar SPELA uppnosiga när vi drämmer till med uppercuts Ni kan även simma med fiskarna för vi dränker folk i Kattegatt medan andra små barn byggde sandslott och var på Legoland så studerade vi böcker om Fidel Castro.. och Pablo Escobar här i landet var vi först med en kola-kartell och kontrabandet och våran kundkrets är alla från Jonas Gardell till lånehajen vi får stora leveranser allt ifrån London Bridge till MandaLo Bay för vi är GALET GENIALA… som Torsten Flink eller Kayzer Szose är på affärsresa nu och hör av mig live och direkt från Zaragoza för jag är alltid på jakt efter det vita… som Diego Maradona /OneStepHigher
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|