Johan och Kontra - Framtiden är dyster
Kontra da penisenlarger Om 10 år softar jag med alkolister på en smittad bänk Och slår vad med uteliggare om vem som först hittar hem Orsaken till att jag skaffade barn var för att ta deras bidrag Supa sönder och intala mig själv att man faktiskt lever bra Sen ska jag samla jointar på löv från stadens egna pampar Röka dom och få känslan av en hög levnads standard Om 10 år står jag och väntar på min egna vallfärd Det är kallt här, ser upp mot himmeln och vill nog bli anmäld Fan, jag har aldrig begärt någonting, jag har aldrig önskat nått Men anledning till att folk minns mig är att jag kan glömmas bort Mitt liv har varit som min spegel, jag vill inte se problemen Snackar om mitt liv om 10 år, när jag inte ens lever så om 10 år Står jag där, håller i men själs ord med mina offrande händer Sen begår jag kollektiv självmord med mina låsatsvänner Jag ser inget ljus i min framtid, kanske lika bra att ta sitt liv Eller ska jag kämpa? Eller fortsätta bygget på min tidsmaskin Johan da Djureri ...Om tio år skämms jag för hur jag framför mig för varje steg jag tar lämnar fotspår framför mig mitt levnadssätt, är en De ja vu och varenda dag är något jag redan sett familjen munhuggs om att det är i deras lunchrum jag sitter och sprider osämja "det är ju sjukt att jag fortfarande bor hemma.." "Vad är det ni snackar om? Jag har skaffat jobb" men jag kan tacka dom när jag inser att jag är mentalt störd och kommer bli lagerarbetare med en slavlön... don't blame me, jag är inte uppväxt till ett adelsbarn det enda jag bryr mig om är att jag har det bra och jag vill blir nöjd med det dedikerar livet åt för.. jag kanske inte ens lever om tio år Peace!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|