Midgetz - Nostalgia / Lyricism
för keff respons, ge mig . baita inte. kan inte släppa allt i ett textformat ni får nöja med 24 Nostalgia- She was the baddest thing i've ever laid my eyes on. They beauty-sleeping/1 She had me doing certain things i only do for reasons/ Conduct my lust, bust questions like what you do this weekend/3 Night-manouvers might strike like pumas when the moon is peeking Like the moon in Peking glow, i admit/5 It was over too quick and im wishing for a solar eclipse/ Living in coexistance... Stimulant coalition/7 when chilling over the weekend...now feelings are so persistent/ Following a vision like im Ghandi on his mission/9 And i neva had to plan none i just follow intuitions/ With me for the instant but tomorrow on a distance/11 And i kept you.. really close to me like bottles keep its liquids/ No sorrows when we kick it like succesful penalties/13 And positive energy was the message you sent to me/ Carressing me mentally,spiritually,sexually/15 I had you nek' complete just a popped pill from ecstacy/ When you were next to me, now archived as an ex to me/17 The Why reflects to be... more then a gap 'tween x and z/ See, sex-machined... lunar energize reloaded batteries/19 Ignored the fallacies, brought in life and took out the man in me/ Personality more coloured then the coral-reefs/21 Mathematically we last forever like i've added pi / Now we stand beneath the exact spot were the mist was tied/23 To let omega be omega, i'll give you the kiss goodbye! It's Nostalgia...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rimschemat är över allas skallar.. riktigt najs! "They beauty-sleeping/1 She had me doing certain things i only do for reasons/ Conduct my lust, bust questions like what you do this weekend/3 Night-manouvers might strike like pumas when the moon is peeking Like the moon in Peking glow, i admit/5 It was over too quick and im wishing for a solar eclipse/ Living in coexistance... Stimulant coalition/7" de va tyngst.. avslutningsraden va också najs som fan. digga den här! passa filmen sen
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Aah, det här var lätt det bästa nya jag läst på länge. When you were next to me, now archived as an ex to me Svinsnygg! Mathematically we last forever like i've added pi Klockren, överfet rad! peace.
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
Wihoo, i got feedback ... tack så mkt.. queff - pay-per-view niggu keep em' coming..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det är fresht som fan, skön rimstruktur blandannat! Tyckte dock penalties raden va lite wack, but its all love!
Ja det är riktigt nicet. Riktigt fresh struktur ! Keep it up
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
har inte tid att skriva, men helt klart över huvuden!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
tack tack tack.. fortsätt langa
tack , upp
cool, fin text. imponerande!
jag är tvärtemot MedMera , jag tycker det är soft när man beskriver en så kort ögonblick på ett så "långt" sätt. tung text o soft rimschema. big up
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Medmera - jag knullar din morsa, admins ni har rätt att varna mig för att tala sanningen. inget personligt, hehe tack iaf vill ha mer
Det var fan riktigt jävla bra. Alla som påstår något annat måste fan polish their lenses or something. Following a vision like im Ghandi on his mission Fatta! Cok bra!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Bra språk. Lite svåra ord emellanåt ibland för oss Engelska-A-ala-lite-överkurs-från-filmer -nigguz.
hehe tack tack tack
tight.
hehe aight aight tack så mycket, langa mig meer feeedback GODDAMNIT!
keffa ni är asso , va inte blyga
Tungt, galet rimschema.. Helt klart bland de få läsvärda texterna i dagens läge! bigups!
uppskattat
DRIV INTE! sluta kritisera c dworfs o ge mig lite katdämm feedback
last try
kan låta dum men va står siffrorna för? :P haha jag tycker medmera är rolig.. han har ett HELT eget sätt att definera vad som är bra på.. jag fattar aldrig ett ord av hans kritik:p
skön du e. snubben langar kritik på medmeras kritik istället för texten. siffrorna använder jag för att förmedla min förlust på mitt modersmål hebreiska där man använder sig av en form av det moderna matematiska talesättet, sifferspråket, väldigt likt dem forna egyptiernas hieroglyfer fasst denna gång i en mer avancerad konst.