I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SaMo^ - Inget liv =)

Vår Hiphop - Lyricism

2006-02-22 13:51

SaMo^ - Inget liv =)

Har du någonsin älska någon så mycket så du lägger hela ditt liv på tills något större kommer , så du låter det andra vandra
Du pissar på familjen o låter dom gå för din musik kommer först ,
du tänker så för med den så kan du bli störst,
Famlijen vad ska du ha den till ? dom tar hand om dig tills du e 18 år
sen får du gå dinna egna spår, så vad e det du får ?
bara ett par år,
morsan knarkar , du flyttar te farsan , där ska alla vara lungt , inga svärord då blir det smärta du får ett sönder bombat hjärta, se så vad betyder dom för dig ? dom har misshandlat ditt ansikte så alla tycker du e ful , därför kan du inte skaffa tjej, inga tycker dinna föräldrar e kul...

Jag Åkte bara ner , hennes pojkvänner blev ju bara fler Så jag Orkar inte mer , farsan stack morsan satt ju bara hemma o drack INGET LIV sitter alltid hemma o skär mig med kniv...

Jag Åkte bara ner , hennes pojkvänner blev ju bara fler Så jag Orkar inte mer , farsan stack morsan satt ju bara hemma o drack INGET LIV sitter alltid hemma o skär mig med kniv...

Sen Dom sensta 2 åren e det musiken gäller
hemma har det alltid varit någon som gnäller
alltid något som smäller ,
inga vänner , inga man känner,
levt värsta hårda livet , men nu har musiken gett mig det stora klivet,
allt hoss mig är nu givet. bardomen och föräldrarna ligger nu bakom mig, nu äntligen kan man gå ute o säjja hej,
lille brosan bor hemma hoss mig , ingen annan kan ta hand om han , bara jag som kan,
han hatar sin mamma o jag tycker ju desamma, hon va ju en jävla hora, hon hade inte någonting o förlora ,
men vill henne inget illa hoppas hon mår bra med sin nya villa som hon fick med sin nye pojkvän ken, han killen är helt okej men han måste endå försöka ta hand om sin tjej....

Jag Åkte bara ner..........

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.