Elfaco - Jag är Ghetto Luder
du är så vit, men spelar neger, och är en plastic brud/ för 50 öre, kan jag få det att gå ner på knä och säga sug/ menar inget illa, men det är det ända du duger till ditt luder/ så sitt inte där hemma på msn och säg att jag ljuger/ för både du och jag vet att du bara vill ha neger kuk/ du försöker vara neger, så ner på alla 4:a ner på huk/ och be en bön till allah, om varför du jusst blev vit/ du föddes som ett missfoster, och ser ut som et lik/ vad spelar du, black bitch, som blir ägd av en pimp?/ sug av mej tjejen, du e nolla med en chokolad cigg/ du drömmer om att ditt efternamn skulle var bling bling/ och att snoop dogg var ditt ex, och eminem din nya king/ snälla ge upp för fan, det här är medelklassigt land/ spela inte neger från bronx, väx upp för fan / för alla har vi hört historen om luder som suger/ och alla har vi sagt till dej " får vi doppa in kuken"/ Refäng, får Den bränga vassago ta, han glider skönt men visst fan, jusste det finns åxå negrar i sverige/ som åxå spelar ghetto, och säger jag blev skjuten i märgen/ men va fan, du blev inte skjuten, du ramla från din cykel/ så fort det är nått bråk, så drar ni era jävla chickens/ är trött på samma gammla visor, Råslätt är farligt?/ och om rosengård e ghetto, så lever bob marley/ kan slå vad om att 99% som läser och hör detta håller med/ så ner på knä bitches, och säg mej vad ni vet/ ser rosengårds töntar, åka runt och säga " din mamma" / dygner runt på msn, va fan e dom skapade för att spamma?/ komigen grabbar, "mamma" ord sa man för länge sen/ långt innan hitler fans, och jesus kristus blev känd/ sen så komm Ghetto freeksen tillbaka vid namnet ken/ och sa till "TUFFINGARNA" mitt hem blir ditt hem / förort, visst existerar det, men inga slumm områden/ för er apor som tror ni e gangstas, stick tillbaka till kolmården/
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
|