Det är inte samma sak..
jag bad om tecken men ångrade mig senare var det helt onödigt när jag hoppades och letade? mötte dagarna med glädje för en gång skull Har inte gjort just dig nåt men känner ändå skuld för att jag inte sa nåt.. hållit tilliten till chanserna men nu verkar jag inte ha nån.. förut var det lagom, men bägarn svämma över du fanns hos min vänstra men råkade vända mig mot högern hos mig är du den enda, hos dig är jag nån i mängden jag vet innerst inne att det skulle inte hållt i längden vi roades och hade skoj efter lång väntan verkade perfekt men bladen blev omvända drömde om nåt mer, som om det där var bara "ett litet tag" men för dig var det nånting som äntligen hade blivit av sen kunde det läggas bakom och tas upp nångång som om, det var en grej man gjorde var tredje år biktar genom texterna, men du kan inte se hur jag mår.. måste ge dig en kvarts session för jag tappar tag för just inatt insåg jag, det är inte samma sak...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|