Från noll till Sjutton - Giggen F B R
Från noll till sjutton på två sekunder/ Mitt liv rakt igenom svårt att kalla under/ Många långa vägar och höga hinder/ Många långa nätter och våta kinder/ Tagit dagen som den kommer dålig eller bra ?/ Levt som ovis tatt dag för dag/ Alltid finns de nån som vet hur man ska vara/ Hur jag ska prata, fråga eller svara/ Fick en dålig start fylld me depprisioner/ Sitt liv man belasta på andra personer/ Sitter här nu, pennan e självgående/ Säger aldrig nått, alltid lika försående/ Mina djupa sår e det du som har lagat/ Tro de eller ej du har aldrig klagat/ Du har alltid funnits när jag behöver/ Du och jag för evigt vi kommer alltid vara bröder/ (Refräng) sjuan åttan nian fan va de va hårt/ ekvatinoer och formler fan va de va svårt/ vad får om jag korsar två metaller/ hur syr jag enklast ett par braller/ inte nog me det jag skulle tycka och tänka/ hade mykke lättare för engelska och svenska/ tro de eller ej jag har också testat kärlek/ en månad gick sen va de bara svek/ tillbaka från scratch ensam på jorden/ min räddning blev pennan och alla dessa orden/ en låt me polarn , fan de är givet/ familjen och vänenrna betyder mer en livet/ Vill Kunna, Våga, Tro igen/ Vill både känna lycka och kärleken// (Refräng) har ej refräng en men vill gärna har massvis me kritik va tycker ni ??? va kan jag förbättra??? ;) kanske nåra förslag på reffräng??? ---------------------------------------- -------------------- lägger nåra rader på skojj, vissa seriösa andra bara ploj
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|