n0xn n' Kontra - smakrpov på ett förspel
n0xn: din rimstruktur får mig att vilja utöva spaltkorrektur och sticka knivar i dig tills hela du ÄR akupunktur men slår dig nu och visar att det är jag som bra, inte du och du lämnas med en fraktur så ful att du nu ses som ett nytt djur smaken går på en blinddate... ... men blir dumpad innan dem ens träffades det närmaste du kommit sex var när snubben i porrfilmen KOM... ...efter du har varit på posten anonymt och hämtat den du är killen som ljuger om att brudar sög av dig sen blir du känd som lillen... efter att brudarna sa det men bli inte hysterisk din tid kommer nog att komma då bruden har somnat av för mycket alkohol och några bongar Smaken tycker vi suger, men frågan är vem som gör det när han har sperma på läppen och växelvis kuken i röven smakens lämnas slagen när vi tänjer lite lätt på lagen och visade via rader att vi är bättre än jämtelagen så vi ser helt enkelt på saken genom ett mikroskop för smakens syns nu mer som en atom vid mina tår Måste bara säga det mighty är du verkligen så sämst så du måste be anikken om hjälp för att ens våga dissa oss 2? Kontra: Vi tar upp detta några nivåer tills du blir höjdrädd Genom att dissa oss så gör du i ordning din egen dödsbädd Å sen när han ska supa så står han där med böjd keps Han har bjudit sina vänner men dom är på en annan fest Ait, mannen, vi kanske droppar 15 texter varje dag Medan du droppar en text om året och gör inte ens den bra Ja, era texter ni skrev, man kan tro att Shane lagt båda Å Smakens är killen som övar sina skills, men aldrig haft några Smakens ett litet luder från en förort där han är respekterad... ...av endast hans mamma, som folk prutar åt sig på tradera Du snackar om att jag har dickriderz, mannen är du avundsjuk? Fan du sög Anikken’s kuk redan vid ditt ultraljud Smakens å Anikken blir lurade som telefoner när dom ska hustla Och sedan bråkar dom om vilken som är den bästa pajspackarn Han blir kåt när Anikken tar fram den, han är där med handen redo för ett knull Och trycker i den i baken, så att han kan slicka den för Smakens skull Detta var bara nånting...
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|