Smakens & Anikken - Dödade för Smakens skull
Smakens Say Whoop Whoop... * Whoop Whoop!* Whoowhoop whoop whoop! *Whoowhoop whoop whoop* Kontra och noxn!! blir whoopade av smakens och anikken och om ni nämner mitt namn igen, blir ni slagna i ansiktet men även om mitt namn höjer eran standard på texten så står ni och stampar på stället, när jag är tightast i sverige sparkar av käften, så ni aldrig mer kan droppa en text för Kontra är keff.... och n0xn är en tjej kontra du har redan förlorat, varför ger du inte upp? och hur ska du komma in i värmen, när du inte släpps in av din egen dörr Dropp, dropp, dropp, dropp! kan ni hålla käften nångång? För varje dag droppar ni typ 15 nya texter på whoa! och ingen är sämre än noxn, hur ni än vrider och vänder lägger jag det snyggare även fast jag skriver med vänster Anikken Whoop Whoop, that´s the sound of the police Whoop Whoop, det är ljudet när vi sparkar ut era tänder Så ta och skjut er istället för ni suger på texter Vi slappar brudar om kvällen, varför käfta mot smakens? När hälften av er är sämst och andra hälften från dagis! Ni är 2 grabbhalvor, som skriver dåligt som fan och flytet har ni tappat era jävla landkrabbor! För lyssna och njut, när jag lägger det tight & jag vill inte suga nån kuk, vill inte sluta som du! För jag backar smakens för smakens skull Så bara ta och håll käften för smakens skull
CCK vann crewbattle 2k7.
alright... woop woop smakens ok text anikken LÅNGT ifrån sin normala standard :S fast bättre rimmat än smakens...
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
n0xn rimmen var långt ifrån din standard, texten var tio ggr bättre än din bästa text... mm.
CCK vann crewbattle 2k7.
Skivsamlare
2006-02-15 16:51
slåss inte med folk jag känner.. då blir jag uttråkad o hjälper till... Kontra för fan, kan du bara hålla käften ett tag? Du är inte thug & säg EN sak du gör bättre än jag! n0xn känner ingen, men har vänner på nätet, WHOOPWHOOP, du är ful, äcklig & sämre på battle, Hela eran attityd är påklistrad som brudar på fester Och hur balla är ni när ni småtittar & får kukar i käften? kontra alla vet varför din sovrumsdörr står på halvglänt, Ingen gillar en kåt dum bög, så åk till Skarpnäck ...säg tjena till smakens.. och folk utan liv kan ju omöjligt leva för dagen? flåt men det tog typ 2 min.. hejja
http://www.soundcloud.com/adamkross
haha
CCK vann crewbattle 2k7.
alltså nu säger jag vad jag tkr smakens asså jag diggade inte dej tyvär anikken du va inte på din vanliga nivå men faktisk okej Aa iallafall jag har sagt mitt
Robin (G_Lee)
bättre att vara tyst och se dum ut... än att öppna munnen och bevisa det ett gammalt ordspråk en lärare lärde mig... tyckte det passade nu...
CCK vann crewbattle 2k7.
smakens hahaha =) jag får väl tycka vad jag vill ELLER ? Det går inte ens att jämnföra dig och anikken inte mig och anikken heller för den delen, har inget otalt med honom, men med dig har jag nu det...fitta
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
okej... snälla kom tillbaka när jag bryr mig...
CCK vann crewbattle 2k7.
hihi
hehe
CCK vann crewbattle 2k7.
Lyricist
2006-02-15 18:01
mkt hat i tråden...whoop whoop
Haha, detta var riktigt dåligt av båda.
Gröna å vita hjärtan som glöder
Kontra Knappast sämre än dig och det är ju det som är vittsen?
Tsss, jo det var sämre än mig
ok anikken du kanske är bra..., men du har fel och du vet det...
Kontra Gästboken, ta det i gästboken. Och nej, du är faktiskt jävligt dålig. Du har INGA okej rader, du rimmar skitdåligt, du har ingen självdistans eller självkännedom och att påstå annat gör dig bara ännu sämre och dumare än du redan bevisat dig vara genom att skicka riktigt tråkiga och dåliga "disstexter" mot mig. Men det löste sig ju ganska snabbt! GÄSTBOKEN NU!
yeye... WHOOP WHOOP!!
CCK vann crewbattle 2k7.
haha
CCK vann crewbattle 2k7.
haha ja, man ser ju att ni inte lagt mer än sådär 7 minuter och 53 sekunder på det här... men fortfarande mycket bättre än kontra... sen så e det ganska roligt att se små skitungar säga att rimmen o sånt e dåliga när man ser de posta i battle o cypher 4 ggr/ timme med rim som apotek/barnlek typ haha... sen måste ja säga WORD! på det här: Kontra Gästboken, ta det i gästboken. Och nej, du är faktiskt jävligt dålig. Du har INGA okej rader, du rimmar skitdåligt, du har ingen självdistans eller självkännedom och att påstå annat gör dig bara ännu sämre och dumare än du redan bevisat dig vara genom att skicka riktigt tråkiga och dåliga "disstexter" mot mig. Men det löste sig ju ganska snabbt! GÄSTBOKEN NU!
vart bajtar jag dig mighty?? :S
CCK vann crewbattle 2k7.
auero_soul P19 det rimmar för mig... min dialekt kanske är cp men men...
CCK vann crewbattle 2k7.
auero_soul P19 förövrig jag såg att du droppa en tight engelsk text på whoa och jag har respekt för det... varför skulle jag säga att du inte kan något då?.. och nej, jag nog medveten vart jag ligger i skills... jag har en bit kvar att vandra... och jag kan mycket mer än vad jag bevistat här.. om jag lägger ner mer tid på det... men jag är fan så mycket bättre än dem... Mighty_MC P13 Tillbaka till anklagningen om bait... om det såfallet skulle vara så att vi har en identisk rad... så är det omedvetet...och då ber jag väl om ursäkt skulle jag tro...
CCK vann crewbattle 2k7.
Haha, nej. Du är inte bättre än oss, även om du skulle lägga ner mycket tid
Skivsamlare
2006-02-15 22:14
Tyckte HUBLER var bäst..
det tyckte inte jag..
CCK vann crewbattle 2k7.
Skivsamlare
2006-02-16 07:49
Anikken tyckte det.
hubler var lätt bäst.. seriöst
nattkrig du försa dig =) men mighty håll käften och förklara istället, och du kan tagga från sidan!
Varför ens lägga ner en gnutta energi på småbarn som ändå inte ens har tillräckligt med kunskap för att inse att dem inte är så bra - och därför aldrig utvecklas..?
Najs texter till skillnad från vissa andra här så tycker jag ni droppa tajta rim grabbar.. najs, najs baby :P ---------------------------------------- --------------------- im different from those chickens n hoes that be rippin they clothes and be willing to blow.. haha,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur fan kan Kontra själv påstå att han är bättre än Smakens å Anikken? Kontra är dålig, han överskattar sig själv så jävla hårt, och noxn ska inte snacka, noxn är sämre än Kontra som är mkt sämre än Smakens och Anikken. Så jävla fucked att de ens vågar uttala sig själva när de blir så asswhooooopade! Annars var texten helt okej och klart mkt bättre än det Noxn och Kontra droppat (någonsin?:P). Yeye, nuff said, peace!
I just said so...
Naz och 7th.... me like you =)
CCK vann crewbattle 2k7.
För det första, Naz är en idiot. Och jag står för att jag är bättre en Smaskens nu och annars. Sen att jag är sämre än Anikken annars men inte det senaste vi droppat. "Kontra och noxn!! blir whoopade av smakens och anikken och om ni nämner mitt namn igen, blir ni slagna i ansiktet" Liksom, det är så äckligt dåligt! sparkar av käften, så ni aldrig mer kan droppa en text för Kontra är keff.... och n0xn är en tjej Sparka av käften, va hade det med att droppa en text å göra? Kontra är keff å n0xn är en tjej?...Så dåligt! och ingen är sämre än noxn, hur ni än vrider och vänder lägger jag det snyggare även fast jag skriver med vänster snyggt rimmat där, men alltså..innehållet så kasst! Du sitter väl inte med en penna och skriver, eller? Du skriver väl med ett tangentbord? Det ni la nu, var riktigt dåligt!! Och det var fan inte bättre än det vi la.
noxn & Kontra blir så överkörda man kan bli! hej då!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
nu inser jag hur dumma folk är på riktigt...
yeye... noxn och kontra är wack... nuff said...
CCK vann crewbattle 2k7.
jag tror inte det är någon mening att säga sanningen till de grabbarna.. spelar heller ingen roll.. med den attityden de har kommer de aldrig utvecklas, så de kan köra sitt race, ingen lider av det förutom de som läser deras texter och lyssnar på deras låtar...
haha ... pigeon_ ... me like you to.... me drunk... but me talk the truth
CCK vann crewbattle 2k7.
ska vi köra audio era bajsknullare?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
vem är du ? :S
my homeboy.... och han dödar dig på både text och audio...
CCK vann crewbattle 2k7.
ok tufft!, men vad har det med MIG och DIG att göra ?
tyst bara....
CCK vann crewbattle 2k7.