Hubler - Dry your eyes. (Update)
Jag är... en numera sämre bild av en person som inte längre vill, Ett hål i magen, känner att jag inte räcker till, Hur kan du älska mig? Jag kan inte älska mig själv, Hur kan du älska mig? Känner att jag inte räcker till dig, Du är värd en bättre person, Men jag älskar dig dock. Varför är det som det är? Jag kallar det ångest; att jag måste känna mig död, under natten som kommer, ...Önskar att jag var någon annan, Att jag var en person med svar, då dessa frågor nalkas, Du är trots allt, min vinternatt, Så jag fäller tårar över lyckan jag har; dock inte haft, Det sitter nu i bröstkorgen, Den tomma känslan som plötsligt brister ut i dödsångest, Jag är ingenting alls, förutom Killen som springer så snabbt för att hinna i kapp, Men allt han kan är att samla sitt mod, Han som vet att han redan har ramlat ihop, Du är halva mitt jag, jag själv är knappt en fjärdedel, Dags för ärlighet; jag passar inte in i våran kärleksscen, Du älskar mig och säger att du vill prata med mig? Kan inte förstå, jag hatar mig själv, Jag är värdelös, så mycket sämre än du, Du är det enda bra i mitt liv, du är ängeln från gud.
http://www.soundcloud.com/adamkross
|