Alla hjärtans dag
Det är alla hjärtans dag, den dan där alting verkar bra Jag är jätteglad för livet leker och går mot bättre dar För jag sätter av mot en bättre värld Jag är inte längre där jag var för lyckan växer här Men vad ska jag säga? jag måste sprida budskap Vi behöver kärlek, som nyblivna brudpar Ser ni vad jag ser? en värld där hat sprids Allt som varit har vart, folk har slagits Barsligt? knappast sakligt, när vi behöver kärlek Står du och skrattar åt nån annan som lever farligt Bara för att du har pengar, lyckliga föräldrar För ingenting förändras på alkisarnas ölkvällar Förstå! ditt rikemansas jag skiter i hat För livet är bra, jag skriker det snart Om du inte kan lyssna så sliter jag av Allt ditt hår tyst eller erkänn att jag har rätt Jag har bara tänkt för det jag har sätt Inte för jag talat med dig, men jag hatar dig! Vad? låter det fel? så är det många som tänker Det är väl därför alla inte får komma på festen För att han ses som en nolla av resten Men har man sett den som mobbas har känsler
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|