saxen - kärlek till döden
Du älskling? kan vi inte bara börja om jag vet att det är fjantigt att skriva denna sång Men jag är vek nu, såsom krossad betong snälla gumman?! kan vi inte ta nya tag du vet som att läsa en bok och vända ett blad? varför ska jag ångra denna dag? jag vill visa mina känslor, jag har inget val! utan dig kan jag inte ta nya andetag älsking, kan du inte fatta att jag behöver luft du ska veta att denna låten är inte för att vara tuff den är för att jag älskar dej du är så jävla underbar, du var min tjej och jag vill börja om igen jag vill vara med dej! jag är ingen hiphopare, jag vet men hur ska jag kunna beskriva mina känslor för att få uppmärksamhet? jag vet, jag är ingen poet. men det är ju så att jag älskar dig så hårt så att allt det med att gräla i verlighet blir svårt jag älskade att ligga i din famn och du lekte med mitt hår jag älskade när du låg och vilade dig på mitt lår jag hoppas att jag en andra chans får ditt brutala leende ditt änglalikna utseende och ditt fantastiska beteende fick mig att falla direkt du är ju så jävla perfekt Den bästa drömmen är om dig vill inte se på slutet för det skrämmer mig men det blev inte du och jag det sorgligaste är att pojken lever ej idag.
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
|