Diss till Shane & Wonderchild
Ska vi börja med Shane mannen som inte kan rimma// Varför kalla andra fjolla du e ju inte ens man, du e kvinna// Du kommer till whoa å försöker enbart vara skitcool// Du e så kass att du inte ens får tanka musik från frizon// Du heter numera 99 för du har aldrig vart helt hundra// Och du kommer aldrig få något om du så blev en fet nunna// Ärligt grabben stick hem sluta att försöka rappa Å gnälla// Efter man har dissat skiten ur dig säger du bara tack va ni e snälla// Ok Wonderchild kille e 12 år & tror han vet allt om hiphopen// Ska inte ens anstränga mig för att dissa, R.I.P ditt offer// Ärligt talat grabben det ända du är det är ju seg å kass// Medans mina texter e så feta att dom borde va märkta bredlast// detta kan inte sluta på annat sätt än en verbal våldtäckt// visst du e iskall medans min stil e klassad skållhett// Inom hiphop är du lika välkommen som en civil snut// Efter sista raden kommer det gå så lätt att ditt liv e slut// hade lite tråkigt jag tycker dne suger men men aja kritik tack
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|