TayTayDatDude - Mufrruckin' Click!
Audio Okej, det börjar bli tid för att jag nu, ska sätta ner min fot med en attityd / Som sätter mig toppen av det där vi kallar hiphop, dödar underjorden lägger låtarna på listor / Jag vet hur man flyter bra, jag vet hur man dödar en låt / Jag vet hur man bryter av, fyller mina lungor när jag röker en gås / Har gjort några dumma saker, har gjort några smarta drag / Aldrig tagit vatten över huvudet, aldrig gett mig in på saker som jag shi den verkar klarar av / Bara varit samma gamla tay da tay och vill du testa mig så får du akta dig / För jag kommer inte sluta för den dagen då jag sitter där på tronen som jag nått genom att slakta dig / Mannen, jag rör mig med boysen, tänder zutt, kickar weedet med boysen / .. Tjänar cashen med boysen, mannen jag dör för dom boysen / Alla vet hur vi gör, passsar vänster när vi chillar, lika säkert som att pipan gör mig hög / Vårt mål e satt, vi tar över denna scenen, fast i tankebanor så jag reppar Ri-Fa till jag dör / Från ett T till ett A, från ett A till ett Y, till ett T till ett A, från ett A till ett Y / Till ett D A T D U D E, laddar upp en till och skjuter ner dig sen / Mannen, fatta vad jag menar, inget tid för lek för talangen den sickmade som en schizofren / Inget mer än de bästa när jag pumpas i din speaker och jag dödar allt de där där du kallar hiphopscen /
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|