I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TayTayDatDude - Mufrruckin' Click!

Vår Hiphop - Lyricism

2006-02-09 16:58

TayTayDatDude - Mufrruckin' Click!

Audio

Okej, det börjar bli tid för att jag nu, ska sätta ner min fot med en attityd /
Som sätter mig toppen av det där vi kallar hiphop, dödar underjorden lägger låtarna på listor /
Jag vet hur man flyter bra, jag vet hur man dödar en låt /
Jag vet hur man bryter av, fyller mina lungor när jag röker en gås /

Har gjort några dumma saker, har gjort några smarta drag /
Aldrig tagit vatten över huvudet, aldrig gett mig in på saker som jag shi den verkar klarar av /
Bara varit samma gamla tay da tay och vill du testa mig så får du akta dig /
För jag kommer inte sluta för den dagen då jag sitter där på tronen som jag nått genom att slakta dig /

Mannen, jag rör mig med boysen, tänder zutt, kickar weedet med boysen /
.. Tjänar cashen med boysen, mannen jag dör för dom boysen /
Alla vet hur vi gör, passsar vänster när vi chillar, lika säkert som att pipan gör mig hög /
Vårt mål e satt, vi tar över denna scenen, fast i tankebanor så jag reppar Ri-Fa till jag dör /

Från ett T till ett A, från ett A till ett Y, till ett T till ett A, från ett A till ett Y /
Till ett D A T D U D E, laddar upp en till och skjuter ner dig sen /
Mannen, fatta vad jag menar, inget tid för lek för talangen den sickmade som en schizofren /
Inget mer än de bästa när jag pumpas i din speaker och jag dödar allt de där där du kallar hiphopscen /

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.