[kreativ diss] Meadow - Backa! [kreativ diss]
Meadow loggar in för att dissa skiten ur Kreativ/ När du ska rappa kör du upp micken i röven,Me stativ/ Du snusar ditt Göteborgs rapé,Och dricker din coca cola/ Och om du spelar in två stycken låtar så fukkar du båda!/ Jag är bättre än dig,Kommer du ihåg när du bråka med oss?/ Du gick på min polare och trodde inte att vi vågade slåss/ Din fula lilla skit,Bäst du tar bort ditt konta ifrån Whoa/ Du kan inte skriva och varken dina texter eller låtar har nåt flow/ Hörde dina låtar med Chainzwun,Fyfan mannen vad ni suger/ Ni fick höra att det var skit bra men jag vet ändå att alla ljuger/ Vi kan köra one on one på micken om du vill,Din lilla kuksugare/ Alla dina texter du nånsin kommer köra kommer att bli utbuade/ Glöm inte vad som hände sit vi möttes,Båda vi vet hur det slutade/ Jag har hundratals vittnen på när hela ditt keffa gäng kutade/ Jag slutar här någonstans,Eller fortsätter lite till din gorilla/ Så håll bara käften din hora och stick tilbaks till dina killar/ Då får vi se om du vågar svara kreativ,Din lilla keffa mongolid,DÖ BITCH! rubriken editerad av DinKritiker 8.1.2006 09:01
haha fan va småkåt jag blev!
Brodin1
|