I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ett jävla påhitt men checka och kritisera

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-02-07 17:09

ett jävla påhitt men checka och kritisera

vet ej varför jag skrev denna text
men säg vad ni tycker




Nu när du har hört min kompis rappa hoppa då inte ner ifrån din brandtrappa.
Jag vet att jag rappar för hårt och svårt för dig, så förlåt mig din lilla slyna, akta så att jag inte sätter spikar i din fotdyna./
Dynga är det du rappar så jag kan lugnt sätta mig ner och börja slappa.
Varför sprang du när du såg mig framför dig, du var väll så feg att du sprang som om det hade med ett mästerskapssamannhang att göra./
och du sprang för att rådgöra så att din morsa kunde loggföra./
Fan vilken tönt du är som låter din morsa göra skitgöran medans du blev påsatt av 2 av hennes vänner./
Dom var kubaner ifrån kongoland, vad vad detta för sagoland./
dom tog med dig dit för att klä ut dig tll tjej,/
ååå vad kul, vilken grej,/
du blev påsatt varje dag kl 2 och sen kunde du knappt gå,/
När du sedan kom hem såg du mig med din mamma i din säng./
då sa du bort ifrån min mamma innan du får däng,/ vänta lite jag är ju helt bäng,/ kanske för mycket ganja ikväll,/
Jag rullade en stor joppe och din morsa vill ju suga på min stora kuk,/
ta sagan i munnen och tvätta av den på din badhandduk./
Nästa dag kom jag hem till dig igen för att få lite bazz,/
men vad kul för oss att du satt på dass./
Sen när jag hade gått så gick du till din mamma som hade fått kuk idag fy fan vad hon var glad/
Du ville också ha bazz så du gick till gården där undrade du om någon ko kanske ha fel på tarmen./
isåfall så ska jag spräcka alla på den här farmen./
Nu var jag hemma hos dig och jag hade med mig en tjej vi gick in på ditt rum./
Och din mamma kom i ett hast fan vilket bazz,/
din morsa och min tjej fyfan vilken grej/
Sen kom din syrra som hade varit i ett tattar land men vad har det med detta ingemans land att göra,/
så snälla kåta syster kom och sätt dig på min stora kuk så vi kan köra/
En hel timme eller 2 vad säger du om det, vill du vara KK med mig så jag kan komma varje kväll och ta på dina bröst sedan gå lite sydöst ner till din smarria fitta och slicka/
Och sen köra in den snabbt och hårt för att du ska ha något attt stöna åt/
Men nu tillbaka till dig din fjant, varför gnäller du med din cp röst hela tiden när jag försöker knulla din morsha men inte din brosha, din röst är så gäll så du kan lätt spräcka glas men det du försöker är knas, men jag kommer ändå knulla din morsa
Och defenitivt din syrra men fan heller din brosa./
För att jag är ingen äcklig bög som du och jag letar inte röv i eslöv./

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.