queff - förlåt.txt
du blir rökt som svart afghan, du lever inte upp till pappas krav jag flyter som det som kommer ut ur en vattenkran det är ett enkelt val, jag är jätte bra, fly som en näktergal ... din mamma är ett stort cpbarn i en tom replokal sug på snoppen, fett med bajs, har webdesign så FRRRUCK OFF som sånna där snubbar som parkerar din bil, när dom slutat jobbet lever simple life, knullar paris hilton tills hon ser ut som miss ukraina och det är ingen slump att mr right, rimmar på kiss och bajs..a lyricism är dött, hejdå veckans text du höll i några månader men ni glömde välja mig! då äre klart inga blir förvånade.. när skiten försvinner, bara skönt, en mindre sticky-tråd och det är ärligt talat den rätta vägen mot ett friare whoa.. ett skitigare whoa, har ni märkt att mest texter droppas elva? eller snarare innan åtta, för då ska 12åringarna sova, de e läggdags GÅ OCH LÄGG ER! DET ÄR ROBERT QUEFFS VÄÄRLD! tajt rim bajs kiss förlåt för det vart så dåligt "varför lägger du upp den om du tycker den är dålig" JO FÖR DET FAKTUMET ATT JAG KAN OCH NI KOMMER LÄSA SKITEN SÅ JAG HAR SNOTT X-ANTAL SEKUNDER (minuter för dom med dyslexi) AV ERT LIV! tjall den nä nu slutar jag
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|