Ensam på jorden
Ser upp mot himmelen och bländas av solen Är just nu ensam på jorden Var ska jag sticka?, går mot ett gatukök Bakar en pizza, utan något varuköp Fixar en rulle snus i en gammal kiosk Nu börjar det kännas ensam utan annat folk Ingen att dela med, inga skämt att skratta åt Varför måste jag va själv, varför inte vara två? Jag lever livet och många dagar går Börjar hata ensamheten, och maten blir gammal Då får jag ett ryck, ställer mig upp och freestylar Här är jag alldeles ensam Så här kunde ju inte framtiden tänkas, Varför måste sanningen brännas Jag vill faktiskt inte vara alldeles ensam Åren går och långsamt som timvisaren Längtar just nu efter något intimare Än just onani, även fast det är sommartid Ser jag ingen glädje i att inte ha någon att komma i Mamma? alla vänner, var har ni tagit vägen Mitt hatobjekt kom tillbaks, ångrar att jag slagit jäveln Jag är snart död, maten har möglat Så jag lägger mig ner halvaken med drömmar Om vänner som kommer tillbaks Då vaknar jag och ser folket jag saknat Här är jag alldeles ensam Så här kunde ju inte framtiden tänkas, Varför måste sanningen brännas Jag vill faktiskt inte vara alldeles ensam
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|