Kekke -maskrosbarn
Kekke -maskrosbarn kommentarer? kritik ? peace. vers1 jag vakna av,att hörde gräl på andra sidan väggen som många andra nättern,så vart det att jag tänkte ..bara låg där i sängen,och mot arbeta bråken orkade inte höra skriken så jag kröp in i garderoben Det var en natt av alla andra i mängden då jag låg vaken och grät och tänkte i sängen dörren stog på glänt,jag kunde höra och se de' men jag bara byggde en mur mot verkligheten accepterade inte vad som hände varje gång jag sommna om kallprat och Lönger så ingen skulle märka nått ..trött på dagen,fick ju ofta inte sova i fred vågade aldrig öppna käften för jag var liten och feg men idag hade jag aldrig låtit det gått sålångt hade sagt ifrån mot bråk skrik och våld.. om det inte hade slutat hade jag inte haft nått kvar jag gav aldrig upp trots att jag var ett maskros barn reff: jag såg solen gå upp med värmande strålar som gav kraft i en kamp som ofta slutade i tårar familjen och relationer funkade inte alls dom flesta nätter uteblev sömnen pga av massa tjaffs jag såg solen gå upp med värmande strålar som gav kraft mot känslor som aldrig slutade att såra jag ville växa upp utan dom här problemen Maskrosbarn,jag vet hur det är och jag är alltid med er vers 2 familje känslan fanns inte allt var slut snart för morsan och farsan sket i rådgivarens budskap och när jag ville prata orka' dom inte lyssna så ilskan vart instängd och växte i det tysta depresionen vart tyngre och allting blev sämre Måste få ett slut för det här går inte i längden ..tänkte jag,när jag låg där genom sömnlösa nätter när jag låg där och önskade mig nått bättre kände mig utfryst från världen helt ensam för ingen visste vad som hände där hemma kunde aldrig berätta,kunde aldrig få måbra minnen sitter fast när morsan tårka sina tårar när farsan stack hemifrån var borta flera timmar det är minnen som får tiden att kännas stå stilla saker jag vill glömma medans livet passerar ett maskrosbarn?,-aa men inte lika förtvivlat numera reff: jag såg solen gå upp med värmande strålar som gav kraft i en kamp som ofta slutade i tårar familjen och relationer funkade inte alls dom flesta nätter uteblev sömnen pga av massa tjaffs jag såg solen gå upp med värmande strålar som gav kraft mot känslor som aldrig slutade att såra jag ville växa upp utan dom här problemen Maskrosbarn,jag vet hur det är och jag är alltid med er
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|