Johan - Klagomur!
Sluta störa dig / på att inte ens om du tog på mig skulle det röra mig och inte ens om du slog mig skulle du vinna.. ..för jag har ändå inget att kämpa för askfatet är det närmsta jag kommer kämparglöd och nästa öl, är det jag kallar framtiden dessutom ser jag bara samma ansikten... som tappa' tallriken i skolmatsalen. ja, mitt liv är enformigt som gocartbanor.. trots det vill jag inte bli tillrättavisad om att visa min bästa sida eller om hur mitt liv ska levas bara för att mitt liv inte liknar erat. Nej, jag är inte allmänt störd för att jag inte har körkort och är arbetslös ska jag bry mig om att vinna ert förtroende? jag kan erkänna: jag är spelberoende... och är ute varje helg, sover hos någon brud och kommer aldrig hem. jag gör ditt romantiska drama till våldsporr och din gourmetresturang till en korvmojj jag är en skit och jag kan höra tankar om att min närvaro sänker din höga standard. Så. Nu har skulden på axlarna lättat flera ton men jag kan ändå säga att det inte spelar roll för jag bryr mig inte ett skit vad ni tycker och jag skiter i dig och jag skiter i rykten Säg något... sov inte, sov inte, sov inte...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|