ATC- jag i matrix
jag, jag, jag varje dag jag samma sak samma smak ingen hållhake ingen sånt tjat, nej dricker en del men inge knark, nej gör min grej, varken mindre varken mer sån är jag, duktig som fan öööh i alla fall ett sinnessjukt psykfall som en ny man efter ett hårt fall lite skev men så sann som en man kan med två olika sidor som jing o jan går över kant överallt eller inte alls ingen diciplin men sköter endå allting med vals glider som vaselin läxar upp småglin med ett småflin snackar runt med en massa strunt låtsas att det vore sunt fast jag inte själv får det att gå runt så strunta i mig eller hör på när jag rör er med röriga förklaringar ovan molnen, ja en dåre, smart sover dåligt, självklart med en massa tankar om dem som ställer krav dem som sätter ut rädlsla för att va den man vill eller känner att man vill va va som alla andra så klarar du dig bra men nej, jag vill inte va som alla andra nej funkar inte så för mig så så era frön för att försöka föröka antalet dussintal jag står med mitt ofria val att förändra mina egna kval med egna svar som redan satts ut sitter fast i matrix, där makten spelar trix håller oss i chack i en schackmatch med förutsatta liv med minimal chans för en egen stil vilken jävla skittid men jag krigar på och står på för att inte förlora allt jag står för! så förstör för alla korumpterade företag!!
~~~War, Hate & Confusion~~~
|