Kontra - Svar på tal som ett facit
Du lägger rader och man blir förvirrad som en ensam schizofren Och att du inte längre är bäst, jaa det verkar vara mitt problem När Aniken är i närheten blir jag skjutglad och tar gärna stryptag Och dränkar han i sitt eget badkar, sen får vi se om du är lika pratglad! Hora, du ställde dig mot mig för att bevittna ett fall Det står på din sida att du är upptagen, då var ditt bögrykte sant! Klagar på min skalle och örngott när du har en metallbit i hakan Du drömmer om bröllopp sedan friar du till Fegon när du vaknar Din diss var så hård, du fick mig att känna mig riktigt avslappnad Och folk skulle fan ens inte backa dig om du var en glasflaska Ibland är jag långsökt som en efterlyst 2 meter lång fånge Å när Aniken lär välja; gris eller Fegon, klart de blir tvångsångest Så nu står jag här med hela norrland runt mitt stora strypkoppel Och väntar på att Aniken ska bli med barn så jag kan hyra dottern Fegon är otrogen med Godzila, så Aniken gjorde slut på årsdagen å klart dom jubla när du freestyla på scen, micken var ju inte påslagen Tihi ;)
Gröna å vita hjärtan som glöder
|