Kontra - Baka den som Beckham
Kliver in på planen, publiken jublar som om vi redan hade vunnit Men shiet, jag hade visst glömmt skorna i omklädningsrummet Springer tillbaks för att hämta dojjorna då jag får syn på en sak Jag ser hur Beckham står och försöker få ner mobilen i sin bak "Va gör du David?" Han sa att han väntade på ett samtal "Vaför har du den i rumpen?" Han sa att när det ringer så vibrerar det skönt i hans bak Tack! Det räcker! Nu måste jag kila, hej hopp långkallsong Hehe, snacka om att det blir dirrty sms när han skriver till nån ;) Hämtar fotbollskorna och springer ut igen på den gröna planen Men allt jag har i mitt huvudet är om det verkligen blir skönt i baken Jag gör lite mål och blir kramad av en lagkamrat Men han blir sur när en Nokia 3310 närmar hans bak Ush, så jag tänker Men ändå så vill jag veta om det finns villiga personer på bänken Matchen är slut och, vi vann med 3-0 och tränaran blev glad Hmm, undrar om han hade någonting emot att ha en mobil i sin bak? Ääh, jag för ta reda på det själv, ingen ska ju behöva känna sig tvingad Så nu står jag här med mobilen i röven och väntar på att någon ska ringa
Gröna å vita hjärtan som glöder
|