n0xn n' Kontra - kärlek dör ibland
n0xn: man går och undrar vad som händer när man kommer ut sen vandrat länge men undrar hur nära jag egentligen är slutet Jag faller in i evig dvala och bara drömmer mig bort tid och rum glömmer jag bort och så börjar jag hånle åt bilden av min kropp, som speglar arten av min egen sort en varelse som gjort hat till mod och gör lidande kort tittar ner och ser en vingklippt ängel se upp på mig höjer min fot och trampar sönder min dröm, om dig du brister i gråt, när du inser att jag inte förstår hur du tror att chansen finns att eget ska bli vårt den chansen försvann den dagen du försvan med svansen lindan runt benen, ärligt talat jag kan inte se på dig utan att få hat i minnet, jag har mitt öde i blicken du är död innuti mig och jag ångrar jag kallat dig flickvän, Kontra: Försöker beskriva dig i ord men mitt ordförråd räcker inte till Det var ju du som tog mig från döden och väckte mig till liv Men du svek mig eller var det våran Gud som fick hjärnsläpp Jag såg när du dödade dig och mig även fast jag blundade Du dog och jag sitter nu och räknar mina sista dagar Men fortsätter att skicka brev i hopp om att du ska svara Mitt liv var inte längre värt att leva utan dig vid min sida Ska det vara så jävla svårt att greppa pennan och börja skriva? Jag saknar dig! Tiden läcker fan inte sår, i alla fall inte mina Ska det vara så jävla svårt att greppa pennan och börja skriva? Att få skriva min framtid med dig var ju min mening med livet Men våra liv blev korta, våran historia hann aldrig bli skriven Sen du dog så kom allt mörker och alla bekymren igen Snälla kom tillbaks, så vår livskärlek kan bli en ny begynnelse give us a piece of your braincake
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|