Kreativ & KFT - Vem bryr sig?[Favorit I Repris]
Kreativ In glider Kreativ med hagelgevär och vinkelslip Droppar shiat med flow och jag stinker sprit Sliter ur ditt hjärta och sätter en linjal i din rygg Jag e Kreativ!Den jäveln som gjorde dig folkskygg Sparkar dig i nacken och du bara ropar på hjälp Så jag fotar till ditt gäng och sopar dig med mitt skärp Jag går på tjack,Amfetamin och snortar kokain Går in på en pub och kör rysk roulette med fullt magasin Ger dig en lavette så din näsa knäcks på tre ställen Klipper till dig i ögat så du liksom ser smällen Jag tar din haka och vrider den i tusen bitar Så mitt liv går ut på att spöa dig och skjuta rika KFT Keffet det är jag, stinker hasch men inte sprit Med en hjärncell, som jag bara trodde hade sjunkit Överkörde gud, men gav han lite försprång Jag köttar dig o röker dig precis som en bong Fan äre med dig, stå inte bara där Du är ett monster, äcklig o avskyvärd För övrigt, vill jag sprätta o upprätta vad har du att förlora, inget, borde jag fortsätta? Får dig stenad, och slipar dig med svärd Hugger dig i bröstet, ser sedan en fontän Jag har en cykel, söt som heter duga Cyklar över dig, nu är du död som en fluga..
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|