ATC- en till vecka
en till vecka gått utan att jag fått nått gjort har nu nått en punkt utan att nå ett dugg vaknar upp, gnuggar upp ögonlocken med en suck helt död med helt röda ögon letar jag mig ut har ett uppdrag måste dra till ett bolag, snarast en solig dag besvaras med att samla ihop gänget omedelbart bad boys på, självklart reggea takt i takt med hjärtklappen på jakt efter skratt en skatt som håller hjärtat i schack klampar vidare var dag som alla tidigare dar människor bedrar men vi står samlade kvar sansade utan ansvar chansar vidare varje drag glidare som hasar sig fram med rösten sann med öppen famn vi öppnar vår stam för en sprucken man blivande förebilder för era söner att se upp på under deppiga tider krigar oss fram när vi lider människo fabriken glider under alla årstider underbara under fara för mental undergång som alla andra dar blir vi sittandes ett tag tänkandes på vart vi hittar en användbar start som tar oss med framfart till ett svar som känns tänkbart självklart klarar vi oss alltid bra, vi ställer inga krav!
~~~War, Hate & Confusion~~~
|