Öder & BerG - Blod, svett och tårar
Halla... Vill gärna veta vad ni tkr om raderna! Texten gjord av mej (Venu2 Aka. Öder) ere värt att göra nått av detta eller?! Vers. 1 (BerG (UniverZ)) en inblick om hur livet är i mina skor så varsågod o prova, dom är tyngre än du tror mitt hat, är en sak som växer inombords som varje dag får mej att känna illa till mods en skugga av ondo som alltid finns brevid den trycker ner mej sakta gör min vardag negativ dom kallar det sorg, vad vet dom om vad jag känner alla mina minnen, är minnen som bränner Onskan inom mej är en person som ingen känner (2 meter underground), om det inte vart för mina vänner Som stöttat mej hit, hit jag är idag visst det har vart struligt och tatt ett bra tag för när mitt andra jag, tar över Hela min värld när min känslor svingas loss, precis som ett svärd är det svårt att kontrollera allt hat som snabbt sprids svårt att dämpa rösten, och framför allt att finna frid Vers. 2 (Öder (venu2)) en evig deprition av hat gråt och smärta Så rädda mej nu, (stick ett spjut i mitt hjärta) vill inte lida mer, jag är trött på det här fatta att mitt liv har vart en sorglig misär gud varför fanns du aldrig där, när jag hade det svårt la din hand på min axel och stilla min gråt En evig föbanelse vilar på min själ dömd att för alltid leva som en träl (Mitt liv) en blanding mellan svett blod och tårar drar över min rygg precis som kalla kårar det är svååårt, och det finns fean ingen tid för min själ att finna lycka och frid ensam i mitt rum med en kniv mot handleden öppna upp din port, och låt mej få se den Jag är fan inlåst i min kropp och hittar inte ut vill bara sluta ögonen och låta skiten få ett slut
Allt handlar om kemikalier!
|