Holtzan - 1 färsk vers som ska spelas in! HOLLA!
pumpa den i bilen lyft din bagagelucka chockla en fet slugga (heeeeeeelt avtrubbbaaad) maxad till 100% skippa dina dumma skämt jag är den där flummaren som flummar jämnt chop chop! västsverige kliver in skriver rim långa som hästlängder vi ska se till att den skiten snurrar runt som fläktremmen rullar skumt med en vargliga flummar runt med min haschpipa inga rappare rappade takten o snackade snacket som min rappskiva mitt namn är holtzan ge mig din bong man lyd mig annars blir jag våldsam för jag är ingen jävla don juan vi röker bara det smötsiga skunket o sköljer med skotsk whisky sticker ut som folk med bitch-tits o in innan din bitch öppnat munnen lever ett highlife rullar in mina kulor som driveby´s eller se mig bounca scenen som om jag hade epelepsi anfall så bäst du niger bitch och visst är livet piss (för du kan inte röra mig) när mitt shizz är heligt som bibelskrift snackare kommer o går, så vänd om babyface och by the way pubertets offer vad använder du,ladyshave? battla mig, (noooo waaay) för ni blir passé bitches medans jag fastnar på folk som tapetklister pumpa den i bilen lyft din bagagelucka chockla en fet slugga (heeeeeeelt avtrubbbaaad) maxad till 100% skippa dina dumma skämt jag är den där flummaren som flummar jämnt chop chop!
Fucks your life up crew Tjabo!
|