Kampen fortsätter
Ni har Mitt fulla stöd i den fortsatta kampen! Alla synder är förlåtna för en revolutionär lever inte längre på gamla meriter för att åstadkomma en förändring krävs det högsta stadiet av övertygelse. Här ! Fimpa i handflatan sluta pissa I våran simbassäng 36 trappuppgångar i veckan 365 bäddade sängar men ingen som sover 3 miljaaarder utdelade flygblad senare… Är det här bara en dikt utan Upphovsman en dikt utan bäst före datum Från liberal med kristen moral Till total förvirring Till anarkist Till Nihilist Till att börja tala med djur Och beklaga mig över våran lama kultur Till Marxist – Leninist Till Stalinist Till Auto – komunist Till politisk vilde Till Sosse Till att om det var val idag Skulle jag rösta på det första parti redo att ge mig socialbidrag Till att inte ha den blekaste aning Till att kritisera allt som är fel i vårat system Till kristen igen lagom till min begravning ” en moderat mindre” ska det stå inristat i sten! Ni har mitt stöd i den fortsatta kampen! Alla synder är förlåtna För en revolutionär lever inte längre På gamla meriter Du har min tillåtelse att göra slut på eländet, den dagen mitt tvivel viker sig för maktens män Är det här bara en dikt Utan upphovsman En dikt utan bäst före datum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|