Hubler - Hubhubhubhub.txt [Organism12-influerad?]
Fuck dina vänner, gangsters som hänger på stan, Då ser Hubler till att gangsters hänger på stan, Så se till att fixa smilet & sluta hänga läpp, Du gjorde tuckjob på din fitta & sluta hänga läpp, Sluta knarka, pundare! Kanske bäst du släpper plattan, Hör din demo, tar hissen 10 våningar & släpper plattan, Jag ser dig från min balkong & Hubler släpper plattan, Medans du blir skjuten i kuken dagen då du släpper plattan! Säg nu inte för fan att jag baitar Organism, För du tar jag ditt DNA och baitar organism, Slår dig sedan medvetslös med skruvar som hittas, Och hubler är den mest skruvade som nånsin hittas, Kalla mig lat för att jag aldrig rör på kroppen, Medans du får stryk tills du äter genom rör på kroppen, Du kommer aldrig vara mer än en medelmåtta, Medans arsenik och andra medel ska måttas, Du är som en sjukdom! Jag är feber-nedsättande, Sen så blandar jag ut din vodka med febernedsättande, Att hubler är bäst, måste vara dagens rätt, Dina rader skulle inte ens smaka fett som dagens rätt, Bränner biblotek, och skrattar åt en Grillad pippi, Sluta vara chicken innan du slutar som en grillad pippi!
http://www.soundcloud.com/adamkross
|