Lite annourlunda storytelling
Jag vaknade svettig fast jag kom inte ihåg vad jag drömt Nä för det hade jag glömt, men jag har för mig att det va nått skumt Om att jag åkt buss i en värld där allt var så flum Allt var rosa, lila och lite blårött, jaja, nu var det dags att gå upp Käka frukost, mjölk och flingor med mörkt bröd Ost och smör. med rökt korv i skivor och en burk öl Fast ville inte bli full för det skulle bara vara dumt Dags för tandborstning, haha det såg ut som att tänderna var av guld Fan vad skumt, jag måste nog borsta bättre, oj dags att fara nu Jag gick och mötte en vän som direkt sa att han ville prata ut Om hur han hatar gud, för hans liv är upp och ner Han kände sig dum och sne, orkade stå upp och le Och ingenting skulle bli bra förens han fick en tjej Jag sa vilken grej, då blev han sur och gick sen hem Jag sprang ikapp och frågade var det vad? Han sa det är jag, jag är ful, bara för att du har det bra Behöver du inte va skadeglad, mitt svar du kommer bli glad en dag När du förstår att livet är inte bara ett faderskap Tänk på allt ansvar, han log och sa ja det e klart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|