Erikk - Sorgset?
Slängde ihop en text såhär en lördagskväll. ge gärna lite kritik. puss jag ska ut på stan och köpa målarfärg ska ut och måla världen vacker så den ser ut som mig När jag känner din värme blir jag lycklig som få Jag är inte lycklig utan dig, är det så svårt att förstå kom tillbaka hit och ta mina kylslagna händer, ta mina händer och känn kylan som jag känner Älskar dig, du tinar mitt inre och du tinar min själ livet utan dig är komplicerat, livet med dig är inget besvär Dagarna försvinner och våra vackra stunder försvinner ska skära mig i armarna och se hur det svarta blodet rinner För jag var otrogen och det var du som fick ta hela smällen jag gick bakom ryggen på dig och gjorde tre andra på smällen Nu får du din hämnd, nu får dina tankar upprättelse Sätter kniven mot handen, det är ingen lycklig berättelse Det känns skönt med smärtan och att hjärnan blir sluddrig Av blodet som rinner skriver jag farväl, väldigt, väldigt, suddigt Lämnar livet i kris, krisen som jag själv skapade jag sätter bladet i armarna, som faller till marken, helt avkapade sakta försvinner minnena och döden knackar i skallen Det ända ljuset som nu lyser är det ifrån begravningsmarchallen
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|