Vrede & Hat
Vrede & Hat Jag sitter här skrivandes fredagen den trettonde fylld utav hat Kopplar in lurarna och stänger ute erat jävla tjat Bara gått tre dagar av skolan det är början av terminen Det är fortfarande kallt så släng i ved i braskaminen Tänkte berätta om min livsstory med besvikelse som barn Mitt liv är bra men skolan är ihoptrasslat som gammalt garn Är det inte väldigt hemskt att mista ens käreste far Men jag tycker att det är jävligt med det liv som jag har Ni tror att jag kan vara så jäkla snäll och klämcheck Det är inte bara att putsa bort mitt hat som en smutsfläck När helgen är över uppstår något som kallas vardagsångest Men jag ska visa er att jag faktiskt ändå är den "strongest" Om jag inte kommer hem med ett provresultat högre än mvg Blir ni besvikna och jag springer upp på mitt rum med mp3 Dessa falska ord "Jag älskar dig mest på hela jorden" Om dom skulle vara sanna varför skulle alla sitta vid skrivborden Alla glada ansiktsuttryck är bara på-målat Om jag inte hade varit så feg hade jag stått och bara vrålat Om ni inte märker att den låt är skriven utav hat Tryck då på stop och sedan spola tillbak(s) Fredag den trettonde,dagen mitt hat brast ut i text Alltid haft något krävande men inte nåt komplext Fredag den trettonde,dagen mitt hat brast ut i text Detta jävla tjat om vad man ska bli här next Fredag den trettonde,dagen mitt hat brast ut i text Många som mår dåligt har rökt utav någon växt Fredag den trettonde,dagen mitt hat brast ut i text Maskrosbarn är det vi som ser allt i läget konvext Comments! Jag hade inte något att göra så jag skrev denna text fredagen den trettonde då jag fick mina skitbetyg och mina föräldrar blev skitsura över att jag är så dålig i skolan! Hoppas att det gillas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|