n0xn - mjupp
jag kommer in dirigerandes och din syster blev kukätare /.. och låter hårt arbetande bli snoppna som mina kukmätare / blaow i ditt fejs som en nysning, jag ger dig en snyting /''''' och du inser att du är sjukt dålig medans jag är vaccin /.. fösök hänka på min accelerering, när jag droppar en a4 / fylld med det bästa på beställning inom loppet av fyra... /. minuter, föstör tre tangentbord i timmen om jag ligger i./ inga punchlines, och beatet och rappen flyter inte brevid /.. varandra så det funkar i takten men det gäller dina rader./ tar jag tag i min mic samlas folk och vi river hela haket /.. du svamlar på som om du pratar i tungor om din tristess / medans jag flyter även om jag skulle bära en blydress /'' efter ett par glas i baren blir du redlös och villig /'''''''' ;''' du är på jakt efter en riktig fet röv till din fyllning '''/... men du blir dissad av alla och funderar på självmord / jag kan visa stegen så du försvinner som underjord '/ blaow :S '''
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|