n0xn n' Kontra - Weeihoo (session)
n0xn: Mitt umgänge är pimpar, playboybrudar och gansters du droppar bara skit som upp och ner vända pappers du är sämre än shane och han är bättre än dig din fitta utmana inte! det slutar med att du däckar av bitchslaps och det är inte av mig utan din fantasibrud som lackade ur för du skämmer ut henne genom att ständigt dyrka nalle phu solklart är tyvärr att du har en stor glipa till toppen du får fortsätta leta efter livsgnistan vid botten så väntar jag där på dig med champange och oxfile helt i onödan för du har ingen talang och vet om det slår ner dig i marken och du spricker som oarmerade betonpelare/ sen flyter jag vidare på din bandspelare och bevisar att jag är fetare och är den profeten som bevisar att ord, faktiskt kan våldta enheter för du och ditt crew blir ordknullade som klotterplank när jag droppar hevay shit med kontra som min höger hand med det enda komiska med er är att ni gör allt sämre i stil med Wierd al yankovic utan roliga texter Kontra: Känner du press? Vänta tills du hamnar mellan dina skinkor Har heta kvinnor, medan du letar leksaker bland dina flingor Ska vi boxas? Visst, jag slår ihjäl dig i första och sista ronden Fast du blir nog redan dödad av mina homies i ingången Ditt crew kan inte mäta sig med mig, ni är riktigt usla Misshandlar dig brutalt och sedan hör jag ditt crew jubla Jag glider in på Spy Bar och sedan får ägarna slicka på min sula Och era jävla horor säljer inget, så ni ställer ut er själva Klart ni är tuffa, mötte oss sen gick ni runt med hjälmar Fitta! Sluta skrik efter mitt namn det börjar bli uttjatat Du brukar spela in låtar och sedan blev stereon ljudskadad Ditt mamma ser ut som hon gör, klart du blev fult skapad Du fick spela in sexet mellan jag och min tjej och du klaga?? :S Fan, du borde vara glad, du fick ju nu nytt runkmaterial Å stundtals kom du flera gånger i rad bara för att ja är underbar!! Klart du har klass när din parfym består av 2 par wunderbaum n0xn n' Kontra! Vi ska visa dig hur det känns att bli underground! Blaow!!
Gröna å vita hjärtan som glöder
|