KRIG. 2 verser från 2 olika texter komentera.
vers 1. Känslorna bara brinner tårarna bara rinner Allting försvinner det är ingen som viner Döden ser inga hinder även om du springer Resan från vaggan till graven är riktigt nära Undrar vems kista jag ska behöva bära Vem ska jag begrava jag frågar vem kan svara Ingenting är lätt mannen allting är svårt Hårt som diamant lyssna noga det är sant Brushan öppna ögonen o se dig omkring Spring blunda men det händer ingenting muslimer dödas medans bush bara ler siffrorna i dödstatistiken blir bara fler Det borde vi fan inte behöva tolerera mer Nu medans vi talar så töms Irak på olja Patrioten bush o hans arme är så jävla sorliga Ovo nam je Jebena 2006 godina vers 2... Kriget är igång och alla bara springer Små barns familjer bara försvinner Soldaten har överlevt men har inget kvar Dom har tagit hans fru och hans 2 barn Alla husen har bränts ner till svart aska Han har gift om sig med en sprit flaska Nu sitter han ensam i mörkret och gråter Det som har hänt är nått som han inte förlåter Med flaskan i handen och pistolen på bordet Ska han ta sitt liv eller bara straffa jorden Det dom tog från han kommer inte tillbaka Han vill sluta drömma och bara vakna se hans fru vid sin sida och sluta skaka Den drömmen kommer aldrig gå i uppfyllelse Men han vägrar o släppa tager han vägrar och inse Det ända han orkar göra är gråta och be
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|