Joto - fetasteraptextenever
moahaha hoppas rubriken lockade ^^... Satt och hade tråkigt så jag tog mig i kragen och skrev ihop en snabbtext lite snabbt... Inget seriöst.. så kommentera inte det^^ Vem fan är du? Är du han som statuerar exempel? Du kallar dig ondskan själv när du har tatuerat en ängel? Du är nog ironin själv.. Allt du säger är tydligen "sant", och under fasaden finns all skit, över e allt prydligt men falskt! Du var nyligen pank... No money du vet.. Groovely Cashless? Så du sökte dig till whoa för att trösta dig med rookie battles! Förlust till förlust.. Vinst efter vinst och diss efter diss! Din shit är hårresande för du ser ut som nått en Wookie äter! Jag är en tokig jävel när jag bara skriver, rimmar och kör! Du vågade utmana mig... Så du lider, jag rimmar o du dör! Men det är klart är man en whoakid som e omtyckt så kommer man att bli duktig så man hittar varenda flowmiss i en låt... Men en sån är INTE DU! Jag brinner nu för du ville ju battla en som kör så jävla konstigt! (På ett bra sätt...) Jag överaskar med en söderblaska på ett sätt som gör dig så knäckt flera nivåer över kassaskåp! Då får ta och passa på innan jag dödat dig helt... Det som chockerar er är att jag mördar med el! Den slöa blir fet och jag är slö.. Jag har fått en fet stil.. Orka skriva mer.. Jag är ju ändå yo på heltid... tihi :D rubriken editerad av DinKritiker 13.1.2006 17:47
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|