Demonen
Jag är demonen, som sitter fast i en cell trycker sig och bankar mot väggarna, var kväll inlåst, fast ej är skyldig till nått brott det är som vi alla fick en satans livslått och jag var en av de få som fick fel utkörd i mörkret och kände mig aldrig hel spottad i ansiktet, nersparkad och hånad på min stolhet och glada humör rånad är jag förvånad? Nej människan är, avksyvärd det finns ingen gud, hur kom vi då till denna värld? jag skär, tills blodet i ådrorna tar slut smärtan finns kvar tills själen släppts ut Refr. Daaagar går daaagar går såren blir bara värre när daaagarna går var är min värme? var är min solstråle? hopet är försvunnen ondskan är vunnen sitter i min cell, bakrunds musiken är knivar, som smeker ådror och fångvaktarna är människor muterade till kobror hellvetets eldar går att se ute i fönstret följ mönstret hämta din kniv redan idag ta kål på lidandet, släpp ut själen, ja det ska jag! Fanns satan så skulle jag berömma och skaka hans båda händer fanns gud så skulle jag spotta, skära och dra ut hans tänder för satan sköter sitt jobb medan gud är arbetskygg gud bara ser på när satan hugger dig i din rygg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|