Terroristen
Jag stod väldigt frustrerad på tågstationen Tåget var försenat, jag började tappa tålamodet Hade packat ner bomberna försiktigt i väskan Men kommer det funka, förtidigt att säga Tände en cigg och drog några halsbloss Slängde min fimp, tittade runt bland allt folk Folk bara slängde blickar mot klockan Och plötslig var det nåt som vissla där borta Tåget rullade in på perrongen i snigelfart Det var packat med folk, och det var inte bra Men det fick funka, jag tog tag i väskan Slängde in den och sprang för blodbad är hemska Kutade hem och lade mig skuldmedveten Och det kändes verkligen som gud kunde se mig Terroristen, en man med samvete Skar sig sen från arm till handleden Terroristen ligg lågt, för gud kan se dig x3 Dagen efter slog jag på teven tidigt Och mitt hus var ett ruckel, jag levde vidrigt Det var ett extrainsatt program om terrordådet Det var exlusiva bilder på eld och låger 4 döda och 28 skadades varav 2 livshotande Och folk speculerade som fan i orsaken Jag kände en ångest på gränsen till extrem Speciellt när dom sa att hjälpen kom försent Jag var orsaken till att barn var utan pappa Önskar just nu att jag bara slutar andas Terroristen, en man med samvete Skar sig sen från arm till handleden Terroristen ligg låg för gud kan se dig x3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|