n0xn - slutat tro
försök förklara för mig när jag har slutat tro inget finns kvar i mig och allt känns bara tomt vårt gemensamma liv var en destruktiv livstil som skapats för att i slutet märka våran framtid du fick mig på humör även om jag lämnadess bedragen för jag kännde hur vår relation tog svagare andetag men/ det är slut nu, det finns inget mer att hämta du kan lita på mig även om jag kommer att lämnas jag kommer aldrig att hämnas och du förbli älskad i botten av mitt hjärta där du inte kan förträngas jag känner pressen på att nästa måste nå kraven för din dörr stängdes och nycklarna slänges i havet och jag går förgäves vid stranden i hopp om att min dröm förs in av vågorna innan den bottnar för flera år av mitt liv känns bortforslat det är du som är plågar mig när jag ska somna vi trotsade allting men tillslut så veks vi ner vi låtsades bra tills ett slut då vi inte var mer drop a comment...
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|