I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-01-10 22:54

Vergenhans

Jag har ett tattigt skägg o en taskig frisyr/, fast i ett fattigt gäng jag är en taskig figur/som inte fattar någon varning/, jag skrattar så på din begravning,/- Lyssna när jag snackar skit då hörom/... tysta det finns inget vitt i mina ögon/
hämndlysten tills jag dör och/ den svenska urkraften personifierad/, dricker bara saft som toxikerar/ o du är knappt den man du spelar/ jag är stark när jag är elak/ som knark i mänsklig skepnad/ inte längre han som tvekar/ jag har för lite att förlora/ så glöm nu lekar din böghora/ jag har levt så här för länge/ jag är en sne o störd svenne/ så vad som en händer är bättre en inget alls/-tänk så näru känner mina händer runt din hals/ jag känner inget alls/ jag sparar sånt till bättre tider/ för jag är färdig med allt tjaffs och jag ser upp till dom som lider/- vrider o vänder på rader/ väpnad till tänder med vapen/ sett alla länder o saker/ så ska du lära mig om hatet?/
Det är härligt med allt pratet/ men hur nära dig är sanningen?/
-Den som inget vet är lycklig o den som inget vet han kan inget/, man springer o man springer o man springer in i nästa fas/ men jag är långt ifrån nirvana för jag är bara vergenhans.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.