Utanför verkligheten
Hur ska jag börja, hur ska jag tänka Hur ska jag klara det här utan att välja Värför denna splittring, varför detta bråk För hatet bara ökar varje gång mitt hjärta slår Följer efter mig överallt och lämnar hemska spår Men om nån säger emot, vad kommer hända då? För alla är tysta ingen vågar prata Ni har förstört allt och inget går at laga Du får finger på stan av folk du inte känner Bara för du klär dig fult eller har mindre vänner Alla borde försöka förändra men inget händer Folk snackar som fan, men ingen kniper käften För vem vill höra ord i lidandets stund När den ligger där och bara bemöts, av ett isande lugn Och all världens kärlek är en sinande brunn Ja, vem vill lida bara för lidandets skull Hur skulle du känna om du var utanför verkligheten Stoltheten kröp tillbaka centimeter för centimeter Alla viskade när du var när du var i närheten Men du fick inte ta del av hemligheten Ingen tar sitt liv för underhållning Man tar sitt liv för att man mår ruskigt dåligt Eller för att man inte orkar med livet Men ingen anstränger sig för att stoppa den skiten Samla alla olyckliga, då har vi kroppar i driver För visst kan vi förstå varför dom stoppade tiden? Varför han dog, för att han hånades Allt blev sämre, fast det var mycket man lovade Så en dag då plötsligt allt spårade Och livet för hans släktingar hårdnade Och alla elever grubblade på ett jättesvårt val Skulle det gå vidare eller stå kvar Alla samlades i aulan, och rektorn höll tal Och sade att killen hade dött på sin sextonårsdag Hur skulle du känna om du var utanför verkligheten Stoltheten kröp tillbaka centimeter för centimeter Alla viskade när du var när du var i närheten Men du fick inte ta del av hemligheten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|