Kontra - Seriöst detta
Whoa! Nu har man blivit hatad bara för att man har utvecklas Medan ni själva står kvar på ruta ett och inte får nått uträttat Ni sitter fan och trackar ner folk tills ni börjar att kuksvettas Ni våldtar ju hela Whoa med skitsnack som inte kan ursäktas Whoa! Tjatade ju om flerstavligt och sedan när dom fick det Då gnällde dom på playade rader jag spottade genom micken Jag vet knappt hur mick stavas, jag har aldrig spelat in något Alla ställer frågor som är lika intressanta som släckta lågor Haha, 2 st skickade mail och sa att jag inte var värdig OSH Jag vann intagningsprovet, och dom verkade ta det hårt Men herregud! Detta är internet! Här sitter man på sin fritid Ni kanske sitter inne här jämt men då har ni ett s.k skitliv Detta är ju bara på skoj, ställ er på scen om det känns äktare Detta är ju bara en slags hobby, men ni är fan internets väktare Kontra är snubben som dödar alla kritiker som inte är vettiga/ Dom blir svettiga och det skapas rubriker när ja dränker dom i ättika/ Erat crew är småsten, medan vi är mäktiga/ Nämner inga namn, ni vet vilka ni är och får gärna träda fram Jag säger som mor: "Först dödar man skiten, sen städar man" En kille sa att jag var sämst, men jag står kvar medan du blir begravd/ Jag är så jävla bra, att jag ska börja ta betalt/ Kommer aldrig sluta skriva, tänker stanna här för all framtid Kontra, kom ihåg det namnet mannen! Jag dör fan aldrig! Blaow!! Haha, skoj detta ju ;P
Gröna å vita hjärtan som glöder
|