Dataspel Made Me Do It
Absolut inget samband eller budskap so ever Inte längre tiptop när Nordes klapprar fram med dina knäskålar Länge leve hip-hop, dataspel, OG’s och spikförsedda träpålar Kör på västern stilen, två Desert Eagles med eviga magasin Med ett leende som lätt överträffar Jack Nicholsons vidriga flin Jag gör så en hel poliskår bärs ut på likbårar som SinCity Marv Jag är långt ifrån klar fem magasin kvar, den som spar han har Pusher stil, är ”mad” som fan, fast med döda inristat i pannan Ni ilar rusher än för ni vet att ni är målen och inte några andra För stilen jag kickar går hem i rap djungeln som Agent Orange Jag är av kroken, medans ni fortfarande hänger kvar vid chark The American Dream, huvudet nertryckt i det finaste av knark MC’s vinglar på kanten till döden och en putt får de ur balans Kära ligger i tjärnen, endast mina svurna fiender hålls nära Får ni tills slut ihjäl mig tar jag världen med mig som Montana Skadan är redan skedd när ditt allra första demo är i omlopp Inget jag inte kan fixa med en rymlig baklucka & betongblock Posta ditt avskedsbrev, blunda och hoppas att du blir skonad Rape Murder Rape, dataspel och mafia filmer made me do it Ni blev dömda till döden, så låt oss samåka till helvetet OG som fan, knäcker dina fingrar för att visa mitt gängtecken Tagteam med Jason och skingrar rappare som känner skräcken Sommarn kommer snabbt i år, utrustad Molotovs och eldkastare Där sitter du med 500 ex av din platta, då endast fem fastnade Ni begår självmord på torg och får ändå en död utan vittnen Utdelar skällsord & kindslag, jag är bäst vänd till nästa kapitel Cyanidgas till rökridå, när jag så där häftigt vänder på kappan Som en pyramid är jag på hög nivå, du ramlar ner för trappan Ni får en sista önska i ingenmansland, bered er på nackskott Är på korståg till vansinne, förvandlar helvetet till en askkopp Fuck bloods och crips, vill rocka kubansk länk och en fin päls Dra illa kvickt då, innan jag förvandlar er studio till ett minfält Med era fattiga låtar, skulle hiphop passa bättre som gatumusik Stråkar avslutningsvis, det är alltid sorgligt efter tjut och skrik Det skulle varje jävligt kul om nån tar sig tid och läser detta. Och förhoppningsvis droppar nån kommentar. Tack på förhand!
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
|