spridda tankar [32 bars + intro]
detta här är ingen diss, så flabben & sluta käfta/ detta här går ut till den som känner sig träffad/ i en stillastående tid stannar jag upp hela mitt liv/ jag går framåt i fel riktning med alldeles för stora kliv/ SKRIV! hjärnan ger meddelanden som uppfattas skumt/ sitter själv och blinkar instängd i mitt rökiga rum/ på med musik, jag ska bli på bättre humör/ för alla slickar ju röv och står rakt i hunnör/ KÖR! fuck detta, ristar budskap i väggarna på mitt skal/ jag står i kval att vara normal men håller jag mig onormal/ får konstiga tankar som motstrider min värdering/ en försegling andas om något som liknar min anledning/ beredning för segling, flyter fast på olika rutor och stampar/ är inte typen som som behöver fly igenom röken utav hampa/ allting krampar men jag rör mig snabbt smidigt som en katt/ blundar öppet på dagen för jag ser bäst när det är natt/ går in i veckorna baklänges för att uppnå mina minnen/ dom försvinner och jag tappar bort sju av mina 2 sinnen/ leker hela havet stormar när hela havet stormar/ oanpassad för att passa in i olika folks formar/ formad av samhället som jag inte vill kännas av/ alla dör av svält i länder hoppas maten smakar bra/ nog av det, tänker inte predika något/ jag är som the riddler omringad av en massa frågor/ kalla eldslågor slickar mina tankar i eldsvådor/ med vilja som bensin fokuserar jag på enkla koder/ så vaddådå? ingen ger mig chansen att chansa/ alla vill ha en kontrollknapp för spriten dom halsar/ men ingen kommer underfund med vem dom är i själen/ och om ngn utrcker annat dödar dom den jävlen/ du är matrealist men igentligen äger du ingenting/ för kärlek till dina vänner finns inte i dina ting/ och när allting kommer kring, är du mer död än annat/ som en levande död zombie, vilket är detsamma/ lägg en comment om du känner för det, gärna konstruktiv kritik och inte en massa bs. tack. ha en bra dag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|