Rektor diss
Handlar om min rektor... Okej mannen, nu ska du få höra vad jag tycker, helt ärligt Att du är här varje dag är faktiskt riktigt besvärligt Det händer att du ser oss när vi super och slåss Men det finns inget du kan göra, du är inte vår boss Du står på ditt kontor varje dag och polerar flinten Men tror du att du kommer klara denna finten? Du vill att vi ska vara snälla och aldrig göra fel Men du ska få se att det bara är ett spel Du tror att du är den som har all makten Men du kommer inte klara att hänga med i takten Alla på skolan vet att du är gubben som suger kuk Jag måste bara säga, fan du är sjuk! Du tror att du kan känna dig säker och trygg Men snart kommer du ha en kniv i din rygg Du gjorde ett misstag när du började jobba här Du kommer inte palla mer, det är så det är När du ska försöka sova på natten Så hör du bara dom elaka skratten Lyssna på vad jag säger, du är en stor fet bög Men det är väll inte nått du fattar för du är så jävla trög Du tror att du är en sån cool och ball rektor Men du är bara en del av en offentlig sektor Att vi kommer ändras är bara nått du kan drömma om För vi är lika jävliga som dagen då du kom Du går i korridoren och är så jävla mallig Men det alla skrattar åt är att du är skallig Jag vet att du dränker din sorg i spriten För du klarar inte av att ta den här skiten Nu kommer du försöka ändra din personlighet Med detta kommer att jaga dig i all evighet Kan du inte bara göra oss alla en tjänst och försvinna Fast det spelar väll ingen roll för du kommer ändå i helvetet brinna Kom igen alla vet att du vill gå på en gaybar Men det är bara det att du inte får för din mor och far Asså jag måste bara fråga, vad hände med ditt hår? Inte för att du ska få medlidande, jag vill bara veta va fan som pågår Du frågar: ”Ser jag bra ut med det hår jag har?” Nej du ser för jävlig ut, nu har du fått ett ärligt svar Nu gör jag det, jag tar micken i ena handen Och med den andra så trycker jag ner dig i sanden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|